Dlaczego dywersyfikacja portfela jest kluczowa?
Reklama powinna być przede wszystkim efektywna, żeby zachÄ™cić kontrahentów do zainteresowania danymi towarami bÄ…dź też usÅ‚ugami. Jakim sposobem siÄ™ niemniej jednak okazuje, każda reklama ma również do zrealizowania parÄ™ innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykÅ‚ad ulotek na ogół majÄ… zakres informacyjny – dziÄ™ki reklamie mamy siÄ™ bo dowiedzieć o danej ogromnej ofercie, o oferowanych produktach lub usÅ‚ugach, z jakich bÄ™dziemy mogli skorzystać. Co znacznie wiÄ™cej, takie reklamy mogÄ… posiadać też funkcjÄ™ wspierania sprzedaży – czasem sÄ… w stanie nam wobec tego przypominać o pewnych produktach czy usÅ‚ugach – tutaj pomoże ANCHOR. Połączone jest to pomiÄ™dzy innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie zwykle reklama ma za zadanie informować, natomiast już w dodatkowych okresach, gdy na przykÅ‚ad sprzedaż rozpocznie spadać, wtedy poprawnie jest najzwyczajniej w Å›wiecie przypomnieć kontrahentom o konkretnych produktach czy usÅ‚ugach. Prócz tego reklama może mieć funkcjÄ™ manipulacyjnÄ…, o czym z pewnoÅ›ciÄ… już w szeregu przypadków siÄ™ przekonaÅ‚ każdy z nas, obserwujÄ…c reklamy chociażby w telewizji.
1. Kontynuuj
2. Kliknij
3. Zobacz szczegóły
4. Czytaj dalej
Jak zrozumieć wskaźniki giełdowe: P/E, EPS, ROE i inne.